Koje su pogodnosti slušanja u komunikaciji :
Samim tim što slušamo druge kada govore znati ćemo što druga osoba želi, misli, na što nas želi upozoriti ili u što nas konkretno želi uputiti..
Slušanje podiže našu komunikaciju na jedan novi nivo.
Neki su taj viši nivo iskusili, dok ima jako mnogo ljudi koji tom nivou komunikacije nisu ni blizu.
Pravo slušanje je ugasiti misli koje nam se vrte u glavi i fokusirati se na našeg sugovornika s kojim komuniciramo. Ne samo to, u slušanje se podrazumjeva i da vašem sugovorniku dopustite da završi do kraja ono što nam želi prenijeti.
Zvući jednostavno zar ne?
Znam da zvući jednostavno, al največi je problem što velika večina to ne provodi u djelu.
Iz osobnog iskustva mogu reći da sam jako rijetko to doživio u komunikaciji s drugima.
Pozornost prilikom slušanja
Dobro slušati, a onda ćim druga strana dovrši svoju rečenicu uskočiti i navaliti s pričom. To je malo bolje od (ne)slušanja, ali nije pravo slušanje
.(Ne odnosi se jedino kada pričate s neki tko samo tepe i ne dopušta vam da iznesete niti jednu rečenicu, pošto se druga stranane odnosi s (ne)poštovanjem prema vama, uzvratite istom mjerom s vremena na vrijeme;)))
Mnogi će sada pitati kako da to nije pravo slušanje!
Što ako je druga osoba usred onoga što je htjela reći, ali je zastala na trenutak da smisli pravi naćin za nastavak ili joj je samo na trenutak palo nešto drugo na pamet.
Putite drugo osobu da do kraja kaže što je htjela, a kada završi pričekajte trenutak, da vidite dali je dovršila ono što je htjela reći, a onda navalite!
Podjeli s prijateljima
0 komentari:
Objavi komentar